Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
29.09.2009 18:04 - спомени
Автор: emo666 Категория: Забавление   
Прочетен: 6759 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 29.09.2009 18:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ZaShto tolKova Me boLi Dori ne MOga Da Si ObeSnq ! O6te s misylta za teb Neshto v men Napira i Iska Da IZleze ! Da tova e syrceto mi ! NAraneno, Samo,ve4e ne MOje da obi4a- ne moje,razbirash li!? Tova e to..tova sam az...Edno obiknovenno momi4e, NAraneno i Sami4ko...Mnogo hora ima do men, no i cqliq svqt ne moja da te zameni...Ne iskam da te vijdam-povqrvai ! Ot tova o6te pove4e me boli. ...ne iSkam-Ne iSkam Da te viDq NIkoGa ve4e...Prekaleno sam Malka- 6te KAjete vie! MaLka KAto SyrceTO mi , KOeto E zaEto i iSKA Da Se OSvobODi..PRosto NqmA smiSal Da piSHa , za6toto Samo I eDiNstveNO az Znam kakvo e..No kak Da Spra , koGAto PrySite MI piSHat Sami po Klaviaturata i iSkat Nqkak Si da POmogNat NA Syrceto mi...SboboDa ! JaduvaM za SvoboDa..- KAZva SyrCeto, no niKOi ne go SlUSha..TI se podigra s men ! Ti zahvatrli 4uvstvata mi kato nenujna VEsht ! VArvi pri KOqto Iskash , Samo poMni , 4e e NEvYZMojNO nqkoi drugo da te obi4a, taka kakto az te obi4ah... Nqma nevyzmojni ne6ta,osven tova  nqkoi da te obicha poveche ot men


Заради теб ще оцелея, ще ме има.
а твоята любов ще бъде лек
Лице в косите ти ще скрия,
с устни ще ти давам топлина.
От дъха ти вкусен ще отпивам и в прегръдките си ще те приютя.
И днес пак за теб аз ще питам-морето,земята,звездите.
На дъгата лъчите ще сплитам,очаквайки теб-до края на дните!
Не зная как да те опиша-усещам те само.
Усещам душа. Думи няма. Отново въздишам.
Как се определя любовта?
И в този ден едничка мисъл имам да преплета ръка във твойта ръка,
да те целуна лекичко,
неуловимо - в очите ти дълбоки да се потопя.
В моя свят неподреден ти светъл лъч-любов донесе.
Напомням ти във този ден:
В живота ми ти смисъл внесе.Обичам те!


Огледай се - къде отиде любовта!
Ослушай се - повикай нежността!
Почувствай ме - докосни с длани верността!
Обичай ме  - душата теб избра, не превръщай пламъка в искра!

Един единствен път обичах,
протягах чакащи ръце, но ги разбих в леден камък,
защото го помислих за сърце

Ти си тръгваш?! Какво ти става?
Ти си тръгваш! Щом трябва,
върви. Нека извор вълшебен откриеш,
да забравиш отминалите дни.
Аз не плача…Мълча в тишината,
като някакъв пленник суров,
който мрази дори и свободата,
щом я плаща със своята любов!

Защо са ми очите ти красиви,
ти на всяка се усмихваш с тях?
Защо са ми чувствата лъжливи, аз мога и без тях!

И ти вървиш, а те са тъй заети,
дори не виждат, че си още там.
Те двама са, а ти си трети,
а третия навсякъде е сам!

Защо да те мразя? Бе всичко прекрасно,
обичах те силно,
обичана бях.
Раздяла настъпи след бурното щастие,
след нежната пролет - жестокия мраз.
За моята мъка ти няма да чуеш жалба
Защо да те мразя?
След огъня буен остана да топли сърцето жарта!!!



Ако някой ми отнеме щастието да бъда обичана,
 то никой не може да ми отнеме горчивата болка
да страдам за човека, когото обичам!

Отивам си, защото те обичам,
 защото знам, че ти не си щастлив,
не съм за теб любимото момиче

Отиваш си завинаги, така ли?
Не ми го казвай, знаеш, че боли!
Не искам на сбогуване да плача,
да има в очите ми сълзи.
Трябва да знаеш, че те чакам и ще те чакам!

Отиде си без да кажеш сбогом,
прегърна ме силно и не искаше да ме пуснеш.
Усещаш ли как силно тупти сърцето ми когато съм близо до теб.
Усещаш ли колко много те обичам. Усещаш ли как треперя само при
мисълта за теб.
Ти си светлина в моя ден,само ти. Ти си онази лудост в кръвта,само
ти.Болката и любовта,само ти моя любов. Ти си онази несбъдната
мечта. Ти си моя смисъл и мечти,само ти. Искам мой да си моя любов.
Тиха рана в чувствата ми,само ти. Една любов която пречи ми да
спя,една любов която ме кара да се чувствам сама.

Да плача ли?! Не мога и да плача,
тежат ми уморените клепачи,
тежи ми на сърцето…
всичко ми тежи.
Да плача ли?! Не мога и да плача,
че сълзите са понякога лъжи….
.и сълзите се стичат уморено
като дъжд по моето лице.
От дъжд е още по - нещастно моето сърце.
 Да плача ли?! Не мога даже и да плача….

Сега, когато теб те няма…,
сега когато ти не си до мен,
нощта изглежда тъй голяма,
изглежда мрачен всеки ден.
И винаги, когато аз си лягам и се мъча да заспя,
в съня си аз ръката си протягам за да хвана твоята ръка!

Аз силно те обичам
и сърцето ми за теб тупти,
без теб живота ми е скучен,
без теб не мога, разбери!

Прегръдката е перфектния подарък и става за всички размери.

Обичам те толкова много, колкото на брой са песъчинките на плажа!

Животът е един пъзел и ти си парченцето, което ми липсва.

Обичам те с цялата си душа.
Радвам се че те срещнах на този свят.
Винаги ще бъда до теб.

Имам една мечта и тя е винаги да бъда с ТЕБ !!!


Без теб не мога, разбери!
Без теб, сърцето ме боли!
Без теб е тъжна моята младост!
Без теб за мен няма радост!



Думата "ЛЮБОВ" не може да се опише.
Може я чувстваш ли не. Аз чувствам Любовта...когато мисля за теб!

Ти си смисъла на живота ми, най-ценното нещо в него.



Запалих нашата любов и я изгорих до пепел.
Ще можеш ли да ми простиш някога?
Сълзите ще изкупят ли вината ми?

Очите ми плачат да те видят,
ръцете ми - за да те прегърнат,
сърцето ми - за да те обича!

Искам те! Желая те! Копнея за теб!

Няма нищо по-тъмно от нощта,
няма нищо по-цветно от дъгата,
няма нищо по-силно от любовта
и нищо по-сладко от теб!


Приятелството може да завърши с любов,
но любовта с приятелство - рядко.

 
Коя си ти? - Любовта.
Какво правиш? - Обичам.
Всеки ли? Не - Само теб!


Какво да ти кажа,
какво да ти дам,
едно сърце имам,
което мисли и говори:
" Обичам те... друго нищо не знам! "


Лошо е да си пиян и да няма кой да те подпре,
но по-лошо е да си влюбен и да няма кой да те разбере!
 

Обичам те през мъка и сълзи.
Обичам те дори да ме боли.
Да грях е трябва да призная,
но твоята любов ме праща в Рая.

Един ден ще ме питаш кое е по-важно,
ти или живота ми.
А аз ще ти кажа, живота ми.
И ти ще си тръгнеш без да знаеш, че ти си моя живот!

 
Да обичаш някой,
който не може да бъде твой е болест,
която само смъртта може да излекува.


Една молба. Промени се!
Едно желание. Не ме забравяй!
Една лъжа. Не те обичам!
 Една истина. Липсваш ми!

 
Всичко идва за да си отиде...


Има едно истинско нещо на света и то е любовта.
Ако не съумееш да я откриеш в човек който наистина те обича - потъва.

 
 Ако обичаш нещо пусни го на свобода,
ако не се върне значи така е трябвало,
ако се върне пази го до край!

 

Обичам морето,
обичам звездите, но най много обичам на ....... очите!

 
Ще ме загубиш,
но ще осъзнаеш,
че без мен не можеш да си ти.
Ще ти липсвам и ще ме желаеш.
Вината в себе си търси.


Животът не е нищо повече от един филм с красиво начало и трагичен край.

 
Защо ли те видях?
Защо ли с теб се запознах?
Защо плени ти моето сърце,
а после каза твърдо не?!


Не знам за колко време,
знам че само ти си нещото за мене повече не мисля.


Сънувай ако ще живееш вечно, живей ако ще умреш днес.

 
Ако не искаш когато можеш, няма да можеш когато искаш.

 

Ако всеки път, когато си мислих за теб
падаше по една звезда,
луната скоро щеше да разбере какво е самота...


  В старание да намериш други приятели
пренебрегваш истинските си и си в състояние да ги изгубиш.
 

 Ако сърцето ми кърви на всяка стъпка,
това не е от оръжие, това е следа от любовта ти...


 Пожела моето сърце,
получи го и го разби,
но забрави най-сладкото което може да получиш - моето отмъщение.

 
Кажи, че обичаш само мен,
че съм смисъла на твоя ден,
че пулсът на сърцето ти без мен ще бъде като птица в плен.


Хубаво е да обичаш някого, но когато и той те обича.


Не вярвай на този който ти казва: "обичам те", а на този който ти казва: "обичай ме".


 Обичах те и още те обичам
за теб аз мисля често до зори
макар пред всички да отричам и пред себе си дори!

 
Родил съм се без да искам,
ще умра без да искам,
затова ще живея както аз си искам!

 
 знай, че няма вечно да те има
и слънцето над теб да грее
от теб ще остане пепел а вятъра ще я отвее...
 

Любовта е съдба,
за теб и мен промени света.
Времето спря в мига щом те видях,
моето сърце без глас крещи: "остани".


Живота не струва нищо, но и нищо не струва колкото живота!

 
Ако обичаш тези които те обичат, обичай ме, защото никой не те обича повече от мен!


В живота никога не съжалявай,
сълзи пред никого не лей,
и ако можеш смей се на съдбата,
за да не може тя да ти се смее.

 
 Обичам те до смърт, но осъзнавам все при друг с душа трепереща от студ.

 
Защо има обич и раздяла?
Защо земята се върти?
Защо когато двама се обичат все някой ще ги раздели...


Ако бих могъл да бъда част от теб,
бих искал да съм твоята сълза на очите -
да се родя на очите ти, да живея на лицето ти и да умра на устните ти!


 Бъди себе си, има достатъчно други хора.

 
Аз мога да живея без да те виждам, но не мога да живея без да те обичам.

 
Искам да ти кажа много, искам да ти кажа всичко. Обичам те това е всичко!

 
Ако се намери някой,
който с парче лед да напише върху слънцето: "обичам те",
значи се е родил човека, който те обича повече от мен!


Просто ми, че сънувам теб,
прости ми, че ревнувам теб,
прости ми, събуди ме от съня, събуди ме за да не умра!

Razberi,4e obi4 lesno ne minava i ranata vinagi 6te karvi,4e bolkata vinagi ostava 6tom si s druga ti!

Тази вечер видях падаща звезда и си пожелах ... теб!
 Любовта е като вятъра – не можеш да я видиш, но я усещаш

 Една твоя дума ще реши моята съдба
 дали ще се къпя в щастие и блаженство с теб
или ще горя в отчаяние самa и угнетенa!

 Любовта е като вятъра – не можеш да я видиш, но я усещаш

Аз съм тук,а ти къде си?Аз съм сама,а ти сам ли си?  (doh)

Обичах те, когато беше със нея Обичах те,когато бях сама.Обичах те, когато казвах,че те мразя.Обичам те и в този миг СЕГА }}}

Ще мOжEш ли дA ми дOкAжEш ти сEгA, чE другA някOя оT мEн е пO-дOбра? И дOри дA оTричAш знAм нE ти е вCе еднO KъдE съM сEгA, и кOй е в мOетO

През ветрове и бури през огън и вода сърцето ми до край е твое докрай дори и след смъртта. И в друг живот ще те намеря и пак сърцето си ще ти даря!

Болка е когато ме докосваш, Лудост е когато сам сама, Силна сам когато ме обичаш, Търся те във всичко на света!! ;(

Az MoGa BoLkAtA Da SkRiQ I VsIcHkO MoGa Da TyRpQ...nO LiUbOvTa KyM tEb Da SkRiQ...PrOsTi,nO TrUdNu E ToVa{{{{{{P}}}}}}.

Никога няма да мечтая за друг, така както мечтаех за теб! Никога няма да желая друг, така както желаех теб! Никога няма да помня друг, така както ще помня теб!

Ти беше малко глезено дете и ти трябваше играчка, подарих ти своето сърце, но ти в играта си го смачка!

Ще ми остане само болката от теб. Болката насън, превърната в кошмар. Болката, която толкова дълго време за мене бе едничкия ти дар! ;(

Бих обичала друг, но няма какво да му дам. Устните ми останаха впити в твоите, очите ми изтекоха от мъка по теб - останаха две уморени ръце и едно разбито сърце!

Отиде си без да кажеш сбогом,
прегърна ме силно и не искаше да ме пуснеш.
Усещаш ли как силно тупти сърцето ми когато съм близо до теб.
Усещаш ли колко много те обичам. Усещаш ли как треперя само при
мисълта за теб.
Ти си светлина в моя ден,само ти. Ти си онази лудост в кръвта,само
ти.Болката и любовта,само ти моя любов. Ти си онази несбъдната
мечта. Ти си моя смисъл и мечти,само ти. Искам мой да си моя любов.
Тиха рана в чувствата ми,само ти. Една любов която пречи ми да
спя,една любов която ме кара да се чувствам сама.

Обичал ли си без да си обичан и страдаш ли тъй както страдам аз? Навярно не, защото винаги си бил обичан. Желая в любовта да си щастлив за да не страдаш ти в момент критичен. Животът ти да бъде винаги щастлив. Ще дойде ден да съжаляваш за очи, потънали в сълзи. Тогава ти при мен ще искаш да се върнеш, но ролите си ние ще разменим. Недей да си играеш с моите чувства и после да се правиш на хитрец. Да лъжеш този, който те обича не е изкуство, не се гордей, че си подлец!

Може би напразно те обичах, напразно аз те чаках може би. Сгреших в любовта, може би незнаех да обичам, всичко туй изглежда е съдба. Исках с теб да бъдем щастливи, исках чувствата да са красиви, но за жалост ти не го разбра!

Сега, когато теб те няма…, сега когато ти не си до мен, нощта изглежда тъй голяма, изглежда мрачен всеки ден. И винаги, когато аз си лягам и се мъча да заспя, в съня си аз ръката си протягам за да хвана твоята ръка!
Любов е да дадеш на някого възможността да те унищожи, вярвайки, че той няма да го направи!

Kрасиво влюбено момиче
защо в очите има скръб
нима ти някого обичаш,а той на теб обърна гръб.
Сълзи по бузите се стичат и галят нежното лице,но знаеш ли на теб не ти прилича да плачеш за едно момче!


РаЗлЧНа сЪм Да И кФо оТ тОВа пРоБлЕм лИ иМа, КаЖи Го СеГа! НяМа Да СпИрАм 6тЕ дЕйСтВаМ дОкРаЙ, ДрУг Не ВзИрАм ЖиВоТа Е РаЙ! нЕ мИ пОмАГаЙ аЗ мОгА сАмА МиСлИ мУ тИ-аЗ нЯмАм ЦеНа [!][!][!]

Ne pRosHTaVaM I zA NisHTo Ne SyJeLqVaM, s ViSoKo vDigNaTa gLaVa ViNaGi pRoDaLJaVaM! Na dRuGi Ne PoDRaJaVaM I sEbE si oTsToqVaM, TyPiTe K*rVi Ne PrIzNaVaM ,a GoLeMiTe NaDuFki s NasMesHka PoDMiNaVaM !


Нарани ме! Знаеш го, нали?
Плаках! Ще плачеш и ти!
Виках! Не отговори нали?
Молих! Ще молиш и ти!
Исках! Но нямах нали?
Лъгах! Но лъга и ти!
Страдах! Знаеш нали?
Обичах! Ще обичаш и ти!...

търсих те,без да знам,че ще те намеря!
Срещнах те,без да знам,че ще се влюбя!
Намерих те,без да знам какво чувствам!
Влюбих се,без да знам,че така ще боли!
Промених се,без да знам,че ще е зареди теб!
Обикнах те,без да знам,че съм могла да обичам така...!


НиКогА нЯМа ДА сЕ пРеДАВаМ,доРи сАмА Да осТаВаМ!
с мОмчЕнЦА щЕ се ЗаигРаВАМ, посЛе нАгло щЕ ги зА*БаВам!


Не мЕ иНтеРeсУвА каКВо ГовОрЯт ХорАтА зАд гЪрБа Ми.
ЩоМ гОВоРяТ зНачИ ЗавИжДат,а ЩоМ зАВиЖдАт ЗнаЧи ИмА зА КаКвО



Гледам и не вярвам на очите си
с теб е друга някаква жена.
Гледам и на ум крещя на себе си "Не е истина!"
Кажи ми ти!
Вярвах че съм всичко във живота ти, в любовта ти убедена бях.
Евтини лъжи си ми говорил ти, как не го разбрах, кажи ми ти!
И няма нищо истинско във тебе.
Истината е, че си лъжа!
С мене просто си отбивал време.
Кажи ми как можа!...


ЗнАм дА иСкАм,м0гА дА иСкАм.ИмАм вСиЧк0 к0ет0 п0иСкАм,
м0гА дА иМаМ и тЕб аКо иСкАм н0 сЪм ИнАт И Не Те ИсКаМ!



Боли ме не от самата болка,а от начина по който ми я причини!!!


Usmihni se dori kogato ti e m14no
za6toto nikoga neznae6 koi 6te se vliubi v usmivkata ti!!!


21.Не Е ЛюБоВ,@кО нЕ ИзПиТв@ш ЖеЛ@нИе д@ д@в@ш Н@ ДрУгИя!
Не Е ЛюБоВ,@кО ТоЙ нЕ Ти ЛиПсВ@!
Не Е ЛюБоВ,@кО Не Ув@ж@в@ш ДоСтОйНсТвОтО Му!
Не Е ЛюБоВ,@кО ИзПиТв@ш ЖеЛ@нИе д@ Му ОтМ@сТиШ!
Не Е ЛюБоВ,@кО Не МоЖеШ д@ Му д@дЕш СвОбОд@т@!


КоГАто СИлно оБИчАш нЯкОгО ,
тРябвА дА мУ гО кАжЕш ,
зАЩоТо няКоЙ дЕн ,Ще осъЗнАеШ чЕ е пРеКаЛеНо КъСнО..

Кфо ИсКаШ сЕгА оТ мЕн!?
Да Не Би ОнАя ДрУгАтА Да Те ОсТаВи НеЗаДоВоЛеН!
АмМм ПиЧ Аз ДА Не СъМ Ти ИгРаЧкА нЕ вСеКи ПъТ мОжЕ дА иДвАш ПрИ мЕн КоГАТо Ти Съ ПлАчКа...




Аз СъМ МаЛка и СлаДка ИнТрИга Аз УмЕя ЧаРоВно Да МиГаМ
НиЩо ЧуДно Че ХлЪтНа По МеНе ИмАм СтиЛ КоЙто Тя Не ВлаДеЕ
Аз ОбиЧаМ ВкУсА На СкаНдАла Аз ХиЛяДа СъРца СъМ ПрЕдАла!!....



ЛюБоВ Ли?
Тя Не СъЩеСтВуВа!
К*Р*И?
К*Р*Ол*к КоЛкОт` ЩеШ!
Аз лИ?
Аз Ще тЕ ЗаБрАвЯ!
ТаКиВа КаТо ТеБ Са МнОгУу!
Ти лИ?
Ти НаПрАвИ ГрЕшКа,иДи сИ СкОрО Ще Го ПрОуМеЕш!
Тя лИ?
СлЕд ТрЕтОтО ЕбАнЕ щЕ Ти Е ОмРъЗнАлА,
ЗаЩоТо тЯ Е БиЛа ПоРеДнАтА,
А аЗ ЕДИНСТВЕНАТА!!!


ЗнАм,чЕ нЕ сЪм ИдЕАлнА.прЕцАкЪш лИ мЕ прАиш грЕшкА,т0тАлнА
Ак0 оБиАм,оБичАм д0 кРаЙ.
нЕ мЕ поЗнАъш п0 хУу сИ трАй
жИвЕя KаКто сИ иСкЪм и зА нИкоЙ нЕ мЕ е*е.
пАдАм и стАъМ,Но пАк сЪм дОоРе !!!


ИзВиНяВаЙ ,Че с ТеБ СъМ ЖеСтОкА , Но пОмнИ ,чЕ Аз сЪм СкЪпА СтОкА !


37.Liubovta ne se sastoi v tova dvama du6i da se gledat edin drug,
a da gledat v edna i sy6ta posoka!!!





гЛеДаШ мЕ с УмРаЗъЪ•
И чАкАш ПаК в жИвоТа дА вЛяЗъ•
аА sOrRy мЪъ вЕчИ нЕ тЪ оБичъЪм•
тИ кФо?!оЧакВЪш ЦяЛ жИвОт сЛеД тЕБ дЪ тИчЪм•
дОрИ дА мОлИш•
дА пЛачЕш•
Да пАдаШ•
sOrRy пИч-аМъЪ шЕ сТраДЪш•

гЛеДАтЕ с нЕдОуМлЕнИе,CпЕчЕлИх Ли ВаШтО иЗиСкАнО пРеЗрЕнИе!?
ИсКаТе Да Ми КаЖеТе,Че вИ дРаЗнЯ...нАдУтА СъМ БиЛа?!
?ХахХ...ДА и К"Фо От Т"Фа???нАлИ НаД вАс СтОя...!


To4nO KoGaTo sI mIsLi6 4e sVeTaT E sVaR6IL
sE pOqVqVa NqKoI kOiTo Te PrOmEnQ
iZCqLo OsAzNaVa6 4E bEz NeGo jIVoTaT nqMA sMIsaL... ;)
Chovek e shtastliv, kogato pritejava tova,
koeto sam obicha, a ne tova koeto drugite haresvat!!!



46.Az SuM GaDna K***A I Ne VqRvAm V LuBoVtA!
ObI4Am MuJeTE Da Ma4Kam Da RaZbIvAm TeHnItE SuRcA!
Ne Mi PuKa Za NikOi NqmAm Du6A,DqVoL Me NaRi4At I Mai si e taka!
jiveQ za da naranqvam i ubivam lubovta




He cЪм бEзMOзЪчHa kYkлA Ha kOHцИ,He Me глEдAЙ TaKa yMHo,
щE Tи пOkAжA kAkBo E дA жиBeEш бEзYMHo...
S-KLaSa CЪм kOпeЛe He cE cЪMHЯBaЙ,Ha HЯkOЯ дPyгA cE HaдЯBaЙ!!!



ВаЛи Ли?-Не ТоВа БяХа МоИтЕ СъЛзИ..
ИсКаМ Ли Те?-Не ВеЧе Те ИмАх..
ЩаСлИвА Ли СъМ?-Да ЗаЩоТо Си ДаЛеЧе..
МрАзЯ Ли Те?-Не ВеЧе Си Ми БеЗрАзЛиЧеН..
СиЛнА Ли СъМ?-Да ЗаЩоТо Се ПрЕбоРиХ С СеБе Си...









Защо наричам ТЕБ приятел ?
Защото ти винаги си тук за мен.
Защото се чувствам добре до теб.
Защото ти чуваш това, което ти говоря.
Защото ти ме караш да дам най-доброто на което съм способна.
Защото ти ме приемаш такава, каквато съм.
Защото теб не те е страх да наричаш нещата с истинските им имена.
Защото ти знаеш как да ме накараш да се усмихна.
Защото ти си земен човек.
Надявам си и ти да Ме наречеш приятел !




63.КаРаТе Ме Да Се ЧуВсТвАм ДоБрЕ и Да Се СмЕя На ГлАс,
Но Не ОсЪзНаВаТе К*П*Л**а,Че Се СмЕя На ВаС!


64.БоЛКа Ли?-СеГа Я ВиДя!
МьКа Ли?-СеГа Я РаЗбРа!
EлА Ме ВиЖ ПрЕд ТеБ Ст0я с КьРвАВи РьЦе.
BиЖ с УсМиВкА ТьПчА ТвОеТо СьРцЕ...
МоЛи Се,ПлАчИ,КьРвИ В АдА ВаРвИ,
ТаМ иЗгОрИ,оТ УжАС КрЕщИ и НаКрАя Сп0мНи Си За МеН и УмРи..


65.ГаДаЕш пАк зАщО сЪм тУк,
дЪрЖа рЪкАтА тИ, а гЛедАм дРуГ..
уСещАм кАк сИ пРитЕснЕн оТ оНзИ сЛух зА нЕгО и зА мЕН..
рЕднО е дА отрЕкА,мОЖе бИ,нО нЕ сЕгА!
Би вЪздЪхНаЛ оБлЕкЧен, щОм кАжА дА нЕ сЕ сЪмнЯВаш в мЕн..

Може би не съм винаги до теб, когато трябва…
Може би не те прегръщам всеки път, когато искам…
Може би чуваш някога думи, които не искам да кажа…
Може би повече чувствам, отколкото показвам…
Може би повече взимам, отколкото давам…
Може би не всеки път го казвам, но аз те обичам!

Научих се без да гледам, да виждам.
Без да слушам, да чувам.
Научих се със сълзи да се смея.
 Да търся, докато намеря. Но без теб не мога да живея !

Нещото, за което се радвам - че бях с теб!
Нещото, за което съм ти благодарна - че ме научи на щастие!
Нещото, за което те мразя - че ми го отне!
Нещото, за което те обичам-  …няма причина и има много такива!


Аз всички радости на тебе дадох
всички тайни с тебе споделих.
Аз всички пътища по теб изстрадах и всички дни на тебе посветих.
Аз всички удари след теб събирах,
душата ми едва не изгоря и ако трябва утре да избирам, отново теб ще избера!

За мъничко любов готови сме на грях, а толкова е просто да бъдем двама пак.
За мъничко любов сърцето пак боли. Душата ми потъва в незнайни дълбини.
За мъничко любов отново ще простя, но колко е нетрайна и крехка любовта!
За мъничко любов ще свърша чудеса! До онзи миг, в който не дойде цяла тя!

Не искам много, искам теб! А какво си ти? Един човек, без когото всяка секунда е век!

Сърдиш се, че все мълча, че не свалям звездите от небето.
Но повярвай на сърцето…най - силна обичта е,
 когато думи за нея умът не знае!


Аз те обичам, обичта ми може да не е достигнала до твоята душа.
Но нека тя да не те тревожи,
не искам с нищо да те задължа.
Обичам те безмълвно, безнадеждно, изгарям от ревност и от страст.
Обичам те тъй искрено, тъй нежно ….
не може никой друг да те обича, тъй както те обичам аз!

Любовта! Какво е тя?
Един човек, чието присъствие ти е напълно достатъчно за миг,
 който искаш да се повтаря непрекъснато!
Нещо, което си търсил, красотата, за която си мечтал,
хиляди дребни неща, думи и жестове, с които си спомняш за любимия човек!

Ако ме обичаш, заради красотата - не ме обичай!
Ако ме обичаш, заради парите - не ме обичай!
Ако ме обичаш, защото и аз те обичам, обичай ме,
защото едва ли има човек на света, който да те обича повече от мен!


Ако ме питаш дали бих те наранила, отговорът е никога!
Ако питаш дали те искам, отговорът е да!
Ако питаш дали те обичам, отговорът е завинаги!
Ако ме питаш какво ценя най - много, отговорът е ..теб!

Не мога аз да те прегърна, далеч си ти от мен.
Но все пак някога ще дойде и този чакан ден.
Тогава ще сме заедно с ръце прегърнати за милувка
и устните ни ще се слеят в една жадувана целувка!

Затворя ли очи аз тебе виждам,
отворя ли ги, пред мене пак си ти.
Толкова силно те обичам, че съня ми реалност е почти.
Не мога да различа кога сънувам, защото само тебе виждам.
На сън или наяве, не разбирам, навсякъде с теб се намирам!

Искам да бъда твое момиче и с мен да бъдеш винаги ти.
Искам само теб да обичам, живота ми с твоя живот да гори.
Искам да имам твоите устни, твоята обич и твоята длан,
никога мен да не напуснеш и всичко мое на тебе да дам!
Искам да бъда твое момиче…..искам да имам твоя поглед,
твоята усмивка и твоята любов.
Искам да бъда твое момиче и цял живот само теб да обичам….до гроб!


Защо отвори старите ми рани и сърцето ми отново нарани?
Защото знаеш, че още те обичам или защото тъй реши?


Да. Аз съм цялата в бяло, цялата в коприна.
Усмихвам се на сила, а нещо в гърдите ми гори.
А как е шумно, хората се смеят, след малко ще пристигне той.
Ще ме целуне и ще каже: “Хайде мила изтрий сълзите и бъди герой”.
Но аз не мога, чувате ли, хора?
Пред всички спирам с пламенни очи.
Не го обичам, чувате ли вие, един вик в мен се блъска и крещи,
но срещам твоите очи.
Да, мамо само ти си ме разбрала и очите ти настойчиво ме молят: “Недей дете, заради мен тръгни”.
 След хората вървим двамата облечени в целувка  и цветя.
Усмихвам се единствено на мама, с колко обич ме изпраща тя.
Едно дете  до мен приближава: “Вземи” казва “тез цветя”.
 Един човек ви пожелава щастлив живот на таз земя”.
Изтръпвам цялата примряла, изтръгвам розите с вик,
една бележка малка, бяла седи в тях без плик. “Бъди щастлива” -
и неговото име, най-хубавото на света,
 което днес не трябва да изричам. Защото съм омъжена жена.


За любов от рано зажадувах, сърцето ми за ласки закопня,
щастлива бях и ми се струваше, че ще бъда все така.
Но малка бях и не познавах живота неумолимо жесток,
пред близки силно защитавах аз своята обич,
нашата любов. Те казваха: “Пази сърцето си момиче,
не бързай толкоз в любовта,
през зимата увехне ли кокиче, не ще се съживи през пролетта.”
 На думите им не повярвах, навред бе с мен любимото лице,
от погледът ти се опивах и подарих ти моето сърце.
Ти казваше: “Щастлив съм мила, обичам те дете.”
Аз слушах думите ти дъх стаила и милвах твоето лице.
Щастлива бях, когато можех с теб да бъда всеки ден.
Не ти се сърдех, не те упреквах, не си виновен за това,
 дори се мъчех да открия в себе си вина. Да, вярвах ти безкрайно,
 дори когато ви видях с нея за ръка.
Но ето всичко свърши, тъй както летен дъжд,
далеч избяга изведнъж. Ти пак казваше: “Не си отивай, ще срещнеш ти отново любовта.”
Но знай: “Изгасне ли жарта - остава само пепелта!!!”


Вчера те видях с нея.
Бяхте двамата на кафе.
Ти говореше й нежно, а тя изглеждаше добре.
Чудех се: ” Дали да вляза?”
Казах си: “Защо пък не?”
Но сърцето ми трептеше: ” Остави ги, те да са добре!”

Не ми причинявай, моля те, това!
Не ме забравяй, моля те, сега!
Недей да докосваш тази сълза, тя е за теб, за теб и любовта!

Ти знаеш ли какво е да обичаш?
Да чезнеш в самотата сам сама?
За някого денонощно да копнееш и той да бъде твоята мечта?
При всеки негов поглед да потръпваш,
да го ревнуваш чак до болка и да знаеш,
че за друга той живее, за други хубави очи!

На този свят не бих останала след туй, което преживях,
но бих отишла в Рая, защото в Ада вече бях!

Опитах се да те забравя, но те запомних по - добре!
Опитах се да те погубя, но с теб погубих своето сърце!
Затова реших да те обичам, по - силно, по - страстно от преди……
от твоето мълчание не се страхувам - мълчи, но само безразличен не бъди!

Ти спомняш ли си онзи град далечен.
Едно момиче, тъжно и само.
То влиза в хода всяка вечер и търси  в кутията писмо.
Ти помниш ли това момиче още?
То всяка вечер чака раздавача, но той не идва никога у тях.
Ти никога не ще се върнеш вече при туй момиче тъжно и само.
Но то с надежда чака всяка вечер поне едно, поне едно писмо!

Щастието не е никога там, където сме ние.
То винаги е там, където не можем да сме заедно!
И аз страдам, защото съм винаги там, където не искам……далеч от теб!

Забрави всичко, което е било между нас.
Може би ще плача, когато ме оставиш,
може би ще тъгувам, може би за мен няма да има радост,
но ти ме забрави! Забрави, че съм те обичала,
забрави, че съм ти вярвала,
забрави за нашата любов!
Върви си, пътищата са много, и не си спомняй никога за мен,
не искам да бъда поляна по пътя ти, на която да седнеш уморен!
Ще минат дни, а може би години и ти ще се върнеш при своето момиче,
ще видиш пред себе си потъналите й в сълзи очи и ще искаш прошка,
но ще е късно - ролите ще се разменят!


Обичах те безумно,но ти не ме разбра,
помисли ме за малка и с мен се подигра!


2.Ne se vlubvai v kosite te pobelqvat.
Ne se vlubvai v o4ite-te lujat!
Ne se vlubva v liceto-to samo privli4a.
Vlubvai se v sarceto-samo to obi4a!

3.Ako nqkoi ti udari 6amar po ednata buza,
obarni mu i drugata.
Ako te udari i po drugata-rovni mu edin tokat,
za6toto taka 6te si prodaljavate do utre!

4.Kogato moga-POMAGAM!
Kogato iskam-USPQVAM!
Kogato dokosvam-VUZPLAMENQVAM!
Kogato celuvam-OGRQVAM.
Kogato obi4am-NARANQVAM!





Когато мисля за теб очите ми блестят!
Когато те видя сърцето ми тупти.
Когато те целуна любовта пръска искри!


Вярвах в теб и те обичах,
прощавах всеки следващ грях...
на наивница приличах единствено за теб живях!!!
 А ти излъга ме жестоко скри истината ти от мен,
нарани ме тъй дълбоко ,обърна света за ден!
И пак съм аз така самотна и плача в мрака без вина, и роня сълзи
и проклинам несправедливата съдба!
А защо ли не проникнах в твойте мисли,не разбрах...
 и в идеята не cвникнах,че за тебе аз не бях!!
 Повярвах ти,но стига вече !
Остави ме ти сам сама!
Бягай много на далече ,тесен е за нас света...
Тишина от сребърни сълзи, застинала в ледените ти очи,
 тишина,която бавничко убива,
но защо ме прави толкова щастлива!?
Тишина от нежен,леден страх, превърната в отровен прах,
тишина тъй сладка и греховна, а от думите ти по-отровна .
Желани сънища от блед копнеж, по щастие изгубено стремеж.
И хиляди сълзи от леден прах, и хиляди лъжи от грозен страх ...
Сънувам сънища със сребърна луна, изпълнени с кървава вина,
която като огън в мен гори, която толкова отчаяно боли ...
 Събуждам се с крясък див от чувството да бъдеш жив,
но да живееш в кошмарен свят, от където няма връщане назад!


ОгЛеДаЙ мЕ бАвНо,ВиЖ мЕ дОбРе,
Но СъРцЕтО сИ дРъЖ дА нЕ вЗеМе Да СпРе !!!
 МоГа Да ОбИчАм, МоГа И дА мРаЗя...ВсИчКо ДеТо Е пРеД мЕн,ЗнАеШ,чЕ гО гАзЯ!!!

 

Аз плача гледайки дните.
Нима не виждаш каква глупачка съм?
Да живееш е хубаво... да прекрасно, но кога???
Когато има за какво
когато има с каквО
И НАй-вЕчЕ кОгОтО ИмА За кого!!!

 

ЗНАЯ, Че Ме мразиШ,
ЗАД ГЪрбА Ми ТИ ЗлОрАДСТВАШ,
НО мИлИчКА ЖиВОтЪТ Е ТАКЪВ ТрУДНО Е ДА Бъдеш прЪВ!

 

вСякАКВа Съм БилА...
Ако ИсКаТе КаЖеТе ОщЕ 100 НещА...
Ама СмешНи СТе Щот От ВаС Съм По-ДобРа...ВСеКи ВтОрИ Зад ГърбА Ми!

 

КУрВА СЪм бИлА
 КУчКА СЪм бИлА,
но ГО КАЗВАТЕ, ЗАЩОТО ЗНАЕТЕ,
че ОТ вАс См по-Добра щОм вЕдНъЖ ПрОбУдИ Се жЕнСкАтА ми злОба Съм ГоТоВа дА ПраТя вСяКо кОпЕле в гроба!!!

 

Не мИ пУкЪ За вАс мОмЧеТъ

 нЕ мИ пУкЪ зА тЪпАтЪ лЮбОф
 Аз сЪм пРоСтУ еДнА КуЧкЪ БеЗ сЪрЦе ЩоТу еДиН НеЩаСтНиК мИ гУ ВзЕ!!!

 

ГлЕДАТЕ Ме с неДУОмЕНИЕ СПЕчЕлИХ Ли ваШЕТО ИЗиСкАнО ПреЗрЕнИе
ИсКаТе дА ми нАжЕте чЕ Ви драЗнЯ нАдУтА сЪм бИлА ха с и кВо оТ твА Нали нАд вАс стОя!

 

ВърВя нАпреД ПоСлЕ НаЗаД ПаДам И СтААм нО пАК Съм Добре.
ЖиВеЯ В СобсТвЕнИя сИ роЗоВ СвЯт малкА, СлАдКъ и рАзлечнЪ, СтрАННЪ Но нЕ ОсОбЕнО ронТичнА!!!

 

Аз сЪм Съм КучкЪ пО ГаДнА От сИчКи и мрАзЯ ТиЯ ДеТ ми сЕ ПраЯТ нА ПичкИ.
ГаЗар гО ДааШ И реСпЕнТ пПолучаВаШ
аЙ Не сЕ Прай Нна НаДуФкА шТе тЕ СмАчКам с ТоКчЕтo нА мЯтА обуВкА.
ПрЕД Мен не се отваряй а устата си ЗаТвАрЯй Пи4 аЗ Съм ДрУгА клАсА маХаЙ Се щОм Не тИи ИзНаСя!!!

 

Не мИ ПуКа зА НИкОй нямам ДуШа дЯвОл мЕ НаричаТ И мАй сИ Е ТаКа... ЖиВеЯ, зА Да нАрАнЯвАм И УбИвАм лЮбоВтА!

 

ОсВеН че зАвИжДаШ НиЩо дрУгО Не вИжДам. НаричаШ ме К****А, нО Аз нЕ Се обиЖдАм. ЗабрАнИ При мЕн нЕщО НЕ ВаЖи нОгАтО ме глеДаШ Не оТкАчАш ли кАЖи!!!

 

ЗНАм че нЕ СЪм иДеАлНа
прЕцАкАш ли мЕ ПрйШ ГрЕшКа фАталнА
АкО ОбИчам ОбИчАм ДоКраЙ Не мЕ ПоЗНаАш
пО ХуУ сИ ТраЙ.
ЖИвЕя кАктО СИ ИсКам И ЗА НиКоЙ Не ме Е*e 
падам и ставам, Но пАк сЪм сИ ДобрЕ!
 

нЯмА КАк Да Ти ПрОсТя,За МиГ оТнЕ мИ вЕчНОСтАа!!!

 


КаЖи мИ НяКоГа дА Си обичал нО Не нА ДУмИ ИлИ На шЕга.
КаЖи мИ nЯКоГа дА СИ раЗбрал КаКвО Е ВсЪщНоСт лЮбОвта...
Ти вsЕ ИСкАшЕ И Аз бЯх тВоЯ.
тОвА ли бЕшЕ моЯтА мечтА... Ти иСкАшЕ Да Те обичам И КаКтО ВиНаГи уСпЯ!!!


 



Аз СтРаДаХ - Ти нЕ раЗБра..аЗ пЛаКаХ - тИ нЕ Ме вИдя..ДрУг сЪлЗиТе Ми ИзТрИ - Но зАЩо ТоВа НЕ БеШе Ти!!!

РаЗлЧНа сЪм Да И кФо оТ тОВа пРоБлЕм лИ иМа, КаЖи Го СеГа! НяМа Да СпИрАм 6тЕ дЕйСтВаМ дОкРаЙ, ДрУг Не ВзИрАм ЖиВоТа Е РаЙ! нЕ мИ пОмАГаЙ аЗ мОгА сАмА МиСлИ мУ тИ-аЗ нЯмАм ЦеНа!!!

оБиЧаШ Ли оБиЧаЙ СиЛнО...МрАзИш Ли МраЗИ зАвИнаГи...Не сЪжЕляВаЙ НиКоГа зА НиЩо зАщОтО еДвА Ли няКоЙ ТеБ Ще СъЖаЛи... ПлАчИ ТиХо,сМеЙ сЕ ВисОкО,оБиЧаЙ сИлНо... И ОтМъЩаВаЙ ЖеСТоКо!!!

ВаЛи Ли?-Не ТоВа БяХа МоИтЕ СъЛзИ..ИсКаМ Ли Те?-Не ВеЧе Те ИмАх..ЩаСлИвА Ли СъМ?-Да ЗаЩоТо Си ДаЛеЧе..МрАзЯ Ли Те?-Не ВеЧе Си Ми БеЗрАзЛиЧеН..СиЛнА Ли СъМ?-Да ЗаЩоТо Се ПрЕбоРиХ С СеБе Си...!!!




ЩоМ вЕдНъЖ пРоБуДи Се ЖеНсКаТа Ми ЗлОбА сЪм ГоТоВа Да ПрАтЯ вСяКа ТъПа к*ЧкА,кОяТо Те ХаРеСа В гРоБа!



tи ИсКаШ с МеН Да е тОя ТаНц,По ТвОиТе УсТнИ дА бЪдЕ мОя ГлАнЦ,тАя вЕчЕр БеЙбИ дА бЪдЕш С мЕн,Аа БъДа ТвОя ПрИнЦеСа СаМо За ЕдИн ДеН...!

 

 

БъДи ГаД,зА дА нЕ тЕ е Яд,ЗаЩоТо ВсЯкА гАдОсТ мИ дОсТаВя РаДоСт.НиКоГа Не е КъСнО дА нАпРаВиШ нА мРъСнИкА мРъСнО,кОлКоТо По-КъСнО тОлКоВа По-МрЪсНо!

МиСлЯт Ни За НаДуТи?ДуМиТе Им ОсТаВаТ нЕчУтИ!МЪжЕтЕ нИ иСкАт,жЕнИтЕ нИ зАвИжДаТ...ВсИчКи ИсКаТ дА Са оКоЛо НаС-я Се МаХаЙтЕ нЕдОсТъПнИ сМе За ВаС!


научих че не можеш да накараш някой да те обича!
можеш само да бадеш някой който може да бъде обичан!       
научих че не е важно какво имаш в живота си
важното е кого имаш в живота си!
научих че  за секунда можеш да направиш нещо
заради което да съжалявъш цял живот!
научих че много по лестно е да реагираш вместо да помислиш!
научих че не сме отговорни за това което правим,
независимо какво чувстваме!
научих че понякога когато сме ядосани имаме право да бъдем ядосани но това не ни дава право
да бъдем жестоки!
научих че понякога  е по добре да стоим далеч от този който обичаме
колкото и да ни боли!
научих 4е понякога трябва да се откажем от този който обичаме
защото просто е невазможно да бъдем с него и трябва да продължим напред без него!


Аз искам само теб да имам,
само твоя поглед,
твоя мирис да усещам и топлотата в твоите очи да ме сразява!
Искам живота си кратък и земен само с теб да прекарам,
и дори той да ми се стори като миг , най-сладкия и прекрасен миг той да бъде!


Душата ми е стон заглъхнал,
неизпята песен и неказан зов…
душата ми по теб проплака,
за теб копня, но вече не…!
За тази обич място няма,
не и в твоето сърце!
За нея само ти си чувал, някога от някого,
понякога, но ти никога  не я позна,
ти никога не я разбра……

Обичам те и пак ще те обичам! За теб си мисля всеки час, за теб и твоята усмивка, за твоя нежен глас! Как успя така да ме омаеш и до днес се питам, и така и не разбрах! Разбирам само, че безумно те обичам и че моята съдба си ти! Любов такава има само по веднъж в живота и нека нашата да е докрай!

Погледни ме и кажи, че ме обичаш! Знам, че е така. Едва ли иначе, ти щеше да ме търсиш, едва ли щеше да крещиш! Нима си мислиш, че не те познавам, разчетох погледа ти плах, разбрах, че още ме обичаш, но просто те е страх!


Искам пак да те намеря, искам пак да те целувам, искам пак да бъда твоя…искам просто пак да те обичам!

Със странен поглед ти душата ми смути, незнаех чувствата ти скрити. Погледна ме едва, едва и се извърна, а аз останах с поглед ням. Това ли само аз заслужих - погледа ти вял, за този отговор ли толкоз чаках, за този мъж ли аз живях?


AkO HяКоЯ тЕ пОгЛеДнЕ кАжИ Че СъЩеСтвУвАм,
AkO НяКoЯ тИ КаЖе Че те ОбИчА,
кАЖи Че РевНуВаМ,Ако НяКoЯ Ти КажЕ Че ИСка дА е С ТеБ,
КаЖи Че щЕ Я УбИя...

щОм ВеДнЪж пРоБуДи Се жЕнСкАтА Ми ЗлОбА
[,] сЪм гОтОвА дА ПрАтЯ ВсЯкА ТъПа кУ*Ка КоЯтО тЕ хАрЕСа В гРоБа ! ...

Не уВаЖаВаМ, ЩоМ Не Ме уВаЖВаТ!
ГаДНа СъМ, КаТо Са ГаДнИ с МеН! пРеЕБаВаМ ТоЯ КойТо Ме Е пРеЕБаЛ!
МрАзЯ ЖеСТоКо КойТо Се Е ПоДиГРаЛ с МеН! Да Го ДуХа ЦеЛиЯ сВяТ зАеДнО с ВсИЧкИ НиЩоЖеСТвА!

Не сЕ ЗамеСВаЙ С мЕн..[!]...ГлеДАш мЕ и ми ЗаВиЖдаШ..Само тФа ВиЖдам..Не спиРаШ
меН дА коменТиРаШ..КъФ Ти Е проБлемА..Еи Ся и тФоя мЪЖ щЕ ВзЕмА...[!]

КоГаТо РаЗсЪбЛеЧеШ дУшАтА сИ пРеД ХоРаТа,
ЕдИнСтВеНоТо, КоЕтО ХоРаТа щЕ НаПрАвЯт е - Да я ИзЧуКаТ.
ЗаТоВа, КоГаТо ПрАвИш ДуШеВеН СтРиПтИйЗ, ЗнАй КоГа Да СпРеШ. НаДъРвИ Ги и СпРи.

уУф!кФоТо и Да кАиШ пАк сИ мИ сМеШеН.
аА нЕ вЪрвИ кЪъм мЕн.
ТфА шЕ Е сТъПкА гРеШнА.
зАмиНаЪй пРи тИЯ кУрВи ТъПи дЕтО сА с ТеБ зА пАрИ.
сАмУ чЕ КрЕтеН с тЯх щАсТиЕ нЯъЪ-зАпОмнИ!.
пЪЪк И мЕнЕ нЕ мЪъ рАдфЪШ вЕчЕ.
вИж МъЪ КвА сЪм ГоТиНъ-амЪъ ГлеДаЙ сАмУ оТдАЛечеЕе!.

нЪ ВсЯкЪ тЪпа дРиСла кУяТу мИ зАвиЖдЪ .........
нА мАйкА и В п*тКатА БеЗ Да Се УбИЖдЪ....!!

Не Си Ме ВиЖдЪл...Не Се ЗаБъРкВаЙ...
НеЗнАеШ нИщО...ЖиВеЯ шУмНо...Не СъМ пОсЛуШнА...КоЯ сЪм Аз-ПрОсТо ЕдНо МоМиЧе...
КвО сЕ пРаВиШ нА оБоРоТеН...ЕлА и Ще ВиДиШ чЕ Не Си[!]

Обичам напук на тези, които ме мразят...
живея напук на тези, които гроб ми копаят...
забавлявам се напук на тези, които искат да съм нещастна
...докрай наслаждавам се на живота прекрасен!


Ти иСкАш С МеН Да БъДе ТоЯ ТаНц.
пО ТвОиТе УсТнИ Да БъДе МоЯ ГлАнЦ.
ТаЯ ВеЧеР БеЙбИ Да БъДеШ С МеН.
Да БъДа ТвОя ПрИнЦеСа За ЕдИн ДеН....

МаЧкаМ ТъПчА ВсЯк0 СъРцЕ..
СтАвАм,ПаДаМ,аМа сЪм Си ДоБрЕ!..
ЖиВеЯ КаКт0 ИсКаМ,А Не КаКт0 тРяБвА-РАЗБЕРИ..ИсКаШ Да Ме ИмАш?!
ХаХ ЗАБРАВИ..ГъЗаР Го ДаВаШ..ДоБрЕ ИзГлЕжДаШ...аМа За НиЩо Не СтАвАш..!!!



``кАзФЪъТ кУчкА съМ бИла...тЪъпАа съМ бИлАа...
нАглА сЪм билА...поВърхНОстнА съМ билА...кАзВат КФоО лИ нЕ...амА истИнатА е еднАаа...
КойТу УбИждЪъ..зЪВиждАа``

КоГаТо сИ ЛесЕн-Не Си ИнТеРеСеН!!!
А аКо МиСлИш дА мИ сЕ ПраИш-По-ДобрЕ Да мЕ ЗаБрАиШ!!!
НаПеРеНо ВъРвя,
ДуПеТо ВъРтЯ...
Но.. Не Си МиСлИ чЕ КрАкАтА сИ нА 2 БеЗ 10 зА тЕбЕ щЕ ДъРжА

Аз СъМ КуЧкА,пО-ГаДнА оТ ВсИчКи.
МрАзЯ ТеЯ дЕтО Ми Се ПрАвЯт На ПиЧкИ.
ОтНоВо Ще СъМ тУк На МъРшИтЕ нА пУк...

АкО нЯкОЙ гОвОрИ зАд гЪрБа Ти...
гОрДеЙ сЕ с ТоВа,
чЕ сИ пРеД НеГо!
КеФи Се На ВрАгОвЕтЕ сИ,
ЗащотО Си ВиНаГи В гЛавАтА иМ,нО НиКоГа в КрАкАтА иМ...

PaK Li NagLo Me gLeDasH tI ?
aKo iMa NesHtO eLa I Mi KaJi ...
sLeDisH mE s OcHi, dO kOgA tOvA sHtE pRoDaLJi?
MisLisH sE zA NesHtO PoVecHe NaLi ? ... aMa Ne Si! vZeMi sE SyBuDi, sTigA JiVq v LyJi!
NqMa Da iMasH NisHtO oBsHtO s MeNe RaZbeRi !!!

аЗ сЪм кУкЛиЧкАтА,кОяТу нЭ мОжЭш дА сВаЛиШ!
аЗ сЪм пЭрФэКнАтА,с кОяТу дРуГиТэ щЭ сРаВнИш,
тВоЯтА мАцКа От мЭн тЭ пАзИ,зАщОтО оТ зАвИсТ в кРаКаТа мИ ЛаЗи.

ИсКаМ ЧаШа ТеКиЛа Да УсЕщАм ТвОйТа СиЛа МаЙ СтАнАх По ИгРиВа
И СтРаСтА Ми Те ЗаЛиВа С ТеБе ЛеКо СъМ ЖеСтОкА ПрОсТо Аз СъМ СкЪпА СтОкА СтАвАм
ВеЧе По ОпАсНа ТаЗи НоЩ Е НаЙ ПрЕкРаСнА С МеНе МаЙ Ти Е ДоБрЕ...НяМа Да Ме ПрИтЕжАвАш СоРи СлАдЪк СаМо СтАвАш...!?


НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА КАКВО КАЗВАШ....
ИНТЕРЕСУВА МЕ КАКВО ПРАВИШ...НЯМА МЕ...ИЗТРИВАШ МЕ...ЩЕ СТРАДАШ!!!
ЩЕ СЕ СЕЩАШ ЗА МЕН...И ЩЕ ТЕ БОЛИ ЗАЩОТО НЯМА ДА МЕ ИМА..
И ЩЕ МЕ ЖЕЛАЕШ ОЩЕ ПОВЕЧЕ...КОГАТО РАЗБЕРЕШ ЧЕ СИ МЕ ИЗГУБИЛ



aЗ и тИ.?!?.. ОтНоВо.-ПФф пАк мЕчТиИ.
слОЖиХ eNd-Ъ нА тАя сМеШкА..дА сЕ зАнИмАВам с теБ БешЕ гРуБа гРеШка..
ГлЕдАм Те ОтСтрАнИ .Да сЕ смЕя Ли Да ПлаЧа Ли!?.
нЕзНаМ. МоТаЕш сЕ с ГъРл`чЕтА лЕкА По ЛеКа сТАаШ К`аТ тЯхХ!.-

На Мира мЕ осТаВи и ДрУГи п*ТКи Си НаМеРи,свеТА мИ наПуСНи,
аКо иСКаШ на МайНаТа Си хОди,щОтО оТ ДнеС дО мЕн Ще иМа дРуг КреТеН!
нОва пеСеН аЗ щЕ ПеЯ и нАд НегО Ще Се СМеЯ..
щоТо мЪжЕтЕ сА зА тфА-дА сЕ влАчАт ф мОиТе кРаКА

Aз съM онази за която все говорят,
онази която много хора не харесват понеже cъM себе си,
онази която държи на истинските приятели,
онази която ви казва да си гледате работата!!!

КрЪв ПоВрЪщАм Но нАзАд Не вРъщАм..!!!
МоГъ От ОбИч Да МраЗя , Да БъДа ЖеСтОкА И злА ..
МоГъ БеЗ БоЛка Да ГаЗя чОвеКъ , КогОтУ нАй - МнОгУ ЦенЯ .. !!..
Аз СъМ ТаКаВа , КакВатО сЪм .. Ако ИмАте ПрОблЕмИ И ВъЗРажЕнИя - Не мЕ ГлеДайТе .. !

СмеЕяТ Ми Се,Че сЪм РаЗлИчНа-чЕ Не сЪм КУрВоЛеТиНА,
Че Не сЪм КаТо оНеЗи нАдУвКи,Че нЕ Се дЪрЖа гРуБо.
СмеЕяТ Ми Се,Че сЪм оТкРоВеНнА,ДобРА и сКрОмНА...
hhahHhhah Аз Им сЕ смЕЯ нА ВсИчКи,Че сА ЕдНаКвИ !

РаЗлЧНа сЪм Да И кФо оТ тОВа пРоБлЕм лИ иМа, КаЖи Го СеГа!
НяМа Да СпИрАм 6тЕ дЕйСтВаМ дОкРаЙ, ДрУг Не ВзИрАм ЖиВоТа Е РаЙ!
 нЕ мИ пОмАГаЙ аЗ мОгА сАмА МиСлИ мУ тИ-аЗ нЯмАм ЦеНа !


Ще ПлаЧеш За МеН,ТаКа КаКтО аз ОнЗи ден !
Ще КоПнееШ ДА Съм ТвоЯ,ТакА КаКтО АЗ Онзи ДеН !
 СаМо,че ЕдиНСтВенаТа РазЛиКА МежДу Теб И Мен е Че Аз го ИскаХ Само ОНЗИ ДеН.

ЗаМеНиМа,Но НеЗаБраВиМа!
Ще Искаш Да Ме Забравиш,Но Няма Да Можеш-Погледът Ми Ще Те Преследва В Мрака!
Гласът Ми Ще Убива Тишината!
Ще Искаш Да Се Върна,Но Ще Бъде Късно!
Ще Съжаляваш,Но Аз Вече Няма Да Съм Твоя!
Ти Ще Бъдеш Само Спомен!!!




вСиЧкИ СтЕ гУлЕмИ гЪзАрИ [!] нЕ сА вИжДатЕ кВи сТе пУ*kи зАсПаЛи[!]
вСиЧкИ сТе ф сТиЛ *fEshiOn* HouSe* и сЕ сТе еДнАкви пАрЦаЛи
сТигА сТе *cOpy*[!]аЕ хУдЕтЕ сА ЕбЕ*e

Момчетата наричат к*чки и к*рви,момичетата,които немогат да имат !!!
 Мислиш си,че те гледам?!?
Мислиш си,че си ми интересен?!?
мислиш си,че те харесвам и,че ще ти вържа?!? ...
Ами мисли си! ... Курва съм викаш???...
Ми кат` съм курва,що ни мойш да ме минеш!


БъДи ГаД, За Да Не Те Е Яд,
ЗаЩоТо ВсЯКА ГаДоСт Ми ДоСтАвЯ РаДоСт.
НиКоГа Не Е КъСно Да НаПрАвИш На МрЪсНиКа МрЪсНо. КоЛкОтО По-КъСнО ТоЛкОвА По МрЪсНо


исКаМ Да Съм С ТеБ СеГа Но Не МоЖеШ Ти ..
ДоКоГа щЕ е ТаКА СамО ми Кажи...
сКоРо Ще тИ оТмЪСтЯ иДвА ТОзИ чаС тИ МеН дА исКАш Да нЕ мОга Аz ...

винаги ще bЪда за теb най-краСивото лице ..
винаги ще сЪм пЪрва в твоето sЪрце ..
за мен ще плачеш .. ще се молиш ти ..
ще иСкаш пак твоя да bЪда и ще се питаш вечно кЪде sгреши .. !

Az sum si az,vupreki konkurenciqta!
Ne se natrapvam,za da ne me otblusnat!
Ne stoq mnogo dalech,za da ne me zabravqt!
Nepoznata sum ,za da buda interesna!
Nedostupna sum,za da buda obichana!


KaZvAt 4e SaM kuRva,e VsEkI sI imA xArAktEr.
kAzVaT 4E sAm ULI4NiCa,e KaDe Da XoDq PO pokRIvItE li.?
E**La SaM sE zA pArI e 4e PIcH 5 lV pArI li Va We?
!SpAlA sAm S MaJe,4E tE osTaVqT LI tE dA sPIsH?!
sAbLi4aLa SaM sE pEd MaJe,e KaTo pUSkAt pArNoTO nA 6...!
KrAkAtA mi BiLI kRiVi KrIvI aMa UDoBnI....FuCk OfF


НиКоГа НяМа Да Се ПрЕдАвАм,ДоРи СаМа Да ОсТаВаМ!!!
С МоМчЕнЦа Ще Се ЗаИгРаВаМ,пОсЛе НаГлО Ще Ги зАеБАвАм!
Не Ми ТрЯбВаТ ГаЗаРи иЛи ИдЕаЛнИ Те Са СаМо За НеКвИ пУтКи ЗаСпАлИ!
ТрЯбВа Ми ЕдНо СъРцЕ,кОеТо Да ОбИчАм,На КоЕтО Да ВяРвАм И с НеГо МоЕтО Да РаДвАм!!!.

РаЗлИчНа СъМ---Не СъМ БаНаЛнА!!!
ИдЕаЛнА СъМ---Не Че СъМ НаХаЛнА!!!
Не МоЖеШ Да Ме ИмАш---Не Че Се НаДуВаМ!!!
СкРоМнА СъМ---От ВсИЧкИтЕ,КоИтО иМаШ,НаЙ-СкЪпО СтРуВаМ!!!



МиСлЯт нИ зА нАдУтИ?ДуМиТе Им ОсТаВаТ нЕчУтИ!
мЪжЕтЕ нИ иСкаТ,
ЖеНиТе нИ зАвИжДат...
вСиЧкИ иСкАт дА сА оКоЛо нАс я сЕ мАхАйТе нЕдОсТъПнИ сМе зА вАс ...



Коя съм?Не ви трябва да знаете.
Чия съм?Ничия.Само на себе си.
Каква съм?Различна.И никога еднаква.
Къде съм?Навсякъде.До теб,но не и в леглото ти.И преди да се усетиш ме няма...

Не си"гъЗар",като пушиш ДжОскА-заблуден лайнар си!
Не живееш в по-РозоФ свят,като се друсаш-сам се цакаш!
Живота не е музика,Ти си DJ на тФоя свят...и кФо като Азис е рус
 теб ли е наел да му правиш анален трус...

Можеш да ме гледаш, не и да ме пипаш.Не съм лесна, не съм евтина!

кФо иСкАш сЕгА оТ мЕн?.дА нЕ Би оНаЯ дРуГаТа дА тЕ оСтАвИ нЕзАдОвОлЕн?.
АмМ ПиЧ аЗ дА Не сЪм Ти иГрАЧкА?.нЕ вСеКи пЪт мОжЕ дА иДвАш пРи МеН кОгАтО Ти сЪ пЛаЧкА!
иЛи аЗ ИлИ тЯ.иЗбОрЪ е ТфОй.ИлИ нЕйН иЛи МоЙ!

xAhA..Taka E tRYdNO sHtE mE zAbRAvIsH sHtOtY BqX MiLA i iStiNsKa s TeB..
PrOsTO ShtOtY tE ObIcHaX..SeGA ve4e si mi sme6en :D
GLeDaM Te KaK sE uNiJaVAsH-KaK pRoPaDAsH..NeKa tI mili4ak sam si si vinoven.. :D
Az sUm s dRyG A nE sAmA:]a ti si sam!..KaKvO dA pRaViSH Li?Nz-A i sLaBo mE iNtErEsYvA!


За нищо на света няма да звънна
за нищо на света няма да ти падна на колене ти си гадно копеле.!.
иди при твоите кучки чакат да ги чукаш на мене ще ми духаш тва кадет го нямам.
а може сам да си го лапаш а може сам да си го слагаш.!.


БоЛКа Ли?СеГа Я ВиДя!
МьКа Ли?СеГа Я РаЗбРа
!EлА ВиЖ ПрЕд ТеБ Ст0я с КьРвАВи РьЦе.
BиЖ с УсМиВкА ТьПчА ТвОеТо СьРцЕ.

МоЛи Се,
ПлАчИ,
КьРвИ
 В АдА ВаРвИ,
ТаМ иЗгОрИ,
оТ УжАС КрЕщИ
и НаКрАя Сп0мНи Си За МеН и УмРи!


Малка и сладка...
за батковците съм загадка,
само с поглед ги пленявам,
с усмивка опитомявам,
с целувка опустошавам...
на които му стиска нека ме поиска...

Толкова много време говорихме лъжливи слова...
Когато не си до мен - не чувствам самота!
 Не вярвай, че всичко мило оставя в мене следа.
Не вярвай, че с времето ще се променя!




лИгЛа сЪм бИлА-пРеДи тИ хАрЕсФашЕ!
кУрВа сЪм БиЛа-щОт ОБиЧаМ ДрУг лИ!
сЪжАлЯвАш чЕ сИ БиЛ с МенЕ-тОгАвА щО пЛачЕш!
нА мЕн нЕ сИ мИ нУЖен вЕчЕ иМаМ нЕгО!a тИ кФо имАш..?!


TУк сЪм аЗ и тУкА е кУпОнА..
яКа пиЧкА пИе и пЕе нА баЛкОнА..
Аз И вЕчЕр сМятАм пИлОнА дА сИ тИ!!!
оТдАвНа нЕ слУшАм хОрСкИтЕ уСтИ

ПеРфЕкТнА лИ сИ??..СоРи МиЛи4кА..истината бОлИ аМа не Си...!
ТеБе лИ е цЕлУВаЛ - НиЩо НаЛи По Това вРеМе За МеНе Е РеВнУвАл!
С тебЕ лИ е СпАл - нИщО наЛи По ТоВа ВрЕмЕ зА мЕнЕ е Ме4тАЛ !!!

Мислиш,че без теб не мога,
с теб ще съм докрая,
че каквото и да правиш,
ще мълча,ще трая...
Свърши вече.
Днес те изоставям.
Вярвай ми сама в живота мога да се справя.



ВаЛи Ли?-Не ТоВа БяХа МоИтЕ СъЛзИ..
ИсКаМ Ли Те?-Не ВеЧе Те ИмАх..
ЩаСлИвА Ли СъМ?-Да ЗаЩоТо Си ДаЛеЧе..
МрАзЯ Ли Те?-Не ВеЧе Си Ми БеЗрАзЛиЧеН..
СиЛнА Ли СъМ?-Да ЗаЩоТо Се ПрЕбоРиХ С СеБе Си... [!][!][!]

КаЖи Ми Ти .. НяМа НищО ИсТиНсКо в ТеБе...ИсТиНаТа е чЕ сИ ЛъЖа..
С МеНе ПрОсТо сИ УбИваЛ ВрЕМе КаЖи Ми КаК МоЖа... [!][!][!]

Как Да Ти Кажа Че Те оБичАм, КоГатО Те ГледаМ с ДруГ Да ВърВиш?
Как Да Ти КаЖа Че По ТеБ сЕ УвлИчаМ, КогАт0 с РадоСт Не Ме ПозДраВи?
Как Да Ти Кажа Че По Теб КопНея, КоГато оБиДи БезБроЙ Ми Дари?
Как Да Ти КаЖа чЕ НаСила Се Смея ЗащоТо ОтВъТре Ме БоЛии [!][!][!]

АйДе Де..ОпИтАй Се Да Ме НаРаНиШ ОтНоВо..КвО? МаЙ Не мОжЕш? оПиТвАш се с ВсИчКи СиЛи.
АмА Не УсПяВаШ..ЗаЩо Ли? НеДеЙ Не сЕ чУдИ..
ПрОсТО ПрЕд ТеБ СтОи ЕдНО сИлНО МоМиЧе а Не ОнАзИ ВлЮбеНа ХлАпАчКа [!][!][!]

НяМаМ НуЖдА От мНоГо ПрИяТеЛи,СтИгаТ Ми ДвАмА - ТрИмА аЛа ТаКиВа,
чЕ КоГаТо ГрЪм УдАрИ И сВяТ ПоМрЪкНе,Да зНаЕш чЕ НяКоЙ РоВи В ГрОбА Да Те ИзМъКнЕ [!][!][!]

ЗнАм чЕ нЕ сЪъм идЕАлнА прЕцАкЪъш лИ мЕ прАиш грЕшкА тОтАлнА:
 акО оБичАм оБичАм дОкрАй нЕ мЕ поЗнАъЪш HО хУу сИ трАй жИвЕя кАктО сИ иСкЪъм и
 зА нИкоЙ нЕ мЕ е*е пАдАм и стАъЪм,
нО пАк сЪъм ДоБрЕ [!][!][!]

Da mE MoLiSh BeZsiLeN,ToZi PyT nE sTiGa!
Da SyM TvOq Do DrUgA,ToZi PyT Ne MoGa!Da ObIcHaM Na SiLa,bEz LiUbOv Da ImA!
Da ObIcHaM S TrEvOgA,ToZi PyT nE mOgA... {} !
 
ШеПоТъТ Ти Не ДоСтиГаШе УшиТе,
а СъРцеТо Ми.ЦеЛуВкиТе Ти Не ДоКоСваХа УсТниТе,а ДуШаТа Ми...


ПрАвЯ ТоВа КоЕто На МеН Ми Се ИсКА И ХиЧ Не мИ ПуКа,
чЕ НяКоЙ Ми ПиСКа...
ПрАвЯ тОвА КоЕтО На МеН Ми ДоПаДа И ХиЧ Не Ми пУкА Че НяКоЙ ПрОпАДа...

Не Ми ПуКа зА ВаС мОмЧета..Не Ми ПуКа И зА ТъПаТа ЛюБоВ..
Аз СъМ ПрОсТо КуЧкА БеЗ сЪрЦе зАщОтО еДиН НеЩаСтНиК Ми го ОтНе...


ИсКаш,нЕ иСкАш - АЗ сЪм тАкАвА !!
ТеБе Те дРаЗнИ мОяТа СлАвА! АкО сИ тЪрСиШ сКрОМна СъПрУгА,нЯма Да пРеЧа - ТръГвАй с ДрУгА!!!!
 Аз СъМ сКроМнА, кРасИва...каТо Мене НЯма ..нЯма и Да Има !!НАмеРи сИ ДруГа тИ - тЯ дА вяРвА нА тВоиТе лъЖи [!][!][!]

ИЗГЛеЖДаШ ПРеКРаСНо!!!
ЦеЛуВаШ Се СТРаСТНо!!!
ГЛеДаШ Ме ВЛаСТНо!!
НО..За МеН МоЖеШ СаМо Да МеЧТаЕШ КоПеЛе НеЩаСТНо....

аЗ сЪм ГаДнА кУчКа И нЕ вЯрВаМ в ЛюБоВтА,
оБиЧаМ мЪжЕтЕ дА мАчКаМ,дА рАзБиВаМ тЕхНиТе СъРцА ...
Не Ми ПуКа За НиКоЙ,нЯмАм СъВеСт И дУшА !
 МрАзЯ лЮбОвТа ...

От ТаЗи вЕчЕр На ТаТъК,Не сАщЕсТвУвАш За МеН ...
За ТеБ Ще СъМ НеПоЗнАтА,ТаКъВ Ще БъДеШ За МеН ...

За НиЩо ДрУгO Не МоГа Да МиСлЯ И нИщО дРуГо пО-СиЛнО нЕ ИсКаМ..
Не ИсКаМ ГрЕшКи От ВрЕмЕ На ВрЕмЕ а СаМо ОщЕ ВеДнЪж Да Си С мЕнЕ...

ЖиВеЯ ТаКа Че КаТо УмРа
ГрОбаРиТе на ГрОбА Ми Да ПлАчАт..
КуРВиТе кРъВ Да ХрАчАт...
На ГрОБа Ми Да ИмА ФаСоВе ШиШеТа И КуП РаЗпЛаКаНи МоМчЕтА ...



Не Е НеЩаСтНо мОмИчЕтО ИзГуБиЛо зА ПоРеДеН пЪт ЛюБоВтA нА еDиН гЛуПаК..
 НеЩаСтЕн сИ оСтАвА гЛуПаКъТ иЗгУБиЛ ПоСлЕдНиЯ сИ шАнС дА БъДе ЧоВеК-
дА ОБиЧа и дА БъДе ОБиЧаН!
!ДАнО Го РАзБеРеШ ТоВа..

ГлЕдАй мЕ В 0чиТе к0гАт0 тИ Г0в0рЯ - ВеЧЕ мИ е ПиСнАл0 с БаЛъЦи дА Сп0рЯ !
 ОтеБаВАм И ЗаМиНаВАм ГрЕшКиТе нА мЪжКи пУтКи нЕ Пр0ЩаВаМ тУк 0стАвАм - чУвСтвА нАрАняВаМ!

ЛиГлА СъМ И кфО От ТфА ??? злОбНа,ГаДнА,КуЧкА И кФо ??
НаДуФкА лИ ??? КфА и дА сЪм Кфо Ви БолИ ??? Nobody CaN bE LiKe mE !!!


RAZLIKATA MEJDU KURVATA I KU4KATA.....E,4E KURVATA SE 4UKA S VSI4KI,
VKLU4ITELNO I S TEB.....A KU4KATA SE 4UKA S VSI4KI DRUGI,NO NE I S TEB!!!

МожЕ Da CъМ СлАдka,м0же Da He CъМ,Но МожЕ Da Ме uMa6 ... СаМо На СъН!!

ЗабИвАм Се В Сърцето тИ Като ПиРончЕ?Аз Сам ТвоЕто СексИ БонБончЕ? :* (punch)
 Мъжът е крава,която се обяснява на всяка,която минава. (punch)




АдСкИ сИ гОтИн,ЗнАеШ гО,нАлИ?..ХлЪтВа пО тЕбЕ вСяКа До ЕдНа,АкO тИ оТкАЖе Тя Не Е жЕнА..
 МнОгО сИ сЕкСи,зНаЕш Го,НаЛи?МъЖ,нО бЕз КоМпЛеКсИ оТ дАлЕч ЛиЧи..ВсИчКи нАднИчАт В тВоеЕтоО лЕгЛо,
НеКа тИ зАвИжДаТ,иМа За кАкФо

КаРаТе Ме Да Се ЧуВсТвАм ДоБрЕ и Да Се СмЕя На ГлАс,
Но Не ОсЪзНаВаТе КoПеЛеТа, Че Се СмЕя На ВаС !



тИ СпОмНяШ лИ сИ кОлКо бЕше ВлЮбЕн в МеН?
ДнЕс тИ с МеН Си ТоЛкОвА СтУдЕн...
бАвНо зАмРъЗвАм бЕз лЮбОвТа Ти
адЦкИ Ми тРяБвАш сАмО За мЕнЕ
ВяРвАй мИ Ще уМрА БеЗ ТеБе!!
 
ЖиВеЯ КаКтО иСкАм!
ОбИчаМ КоГоТо ПоИсКаМ и ПрАвЯ кВо`Т сИ пОиСкАм!!!
Кфо Ми ПуКа КоЙ сИ тИ и КфО иСкАш?!?ВаЖнОтО Е че Аз Те ИсКаМ и Те ИмАм!

VsIchKo HybAvO Na ToZi SvqT  SvArShI Za MeN
 Za ToVa Ti KaZVaM Da Go DuHAsH I pRiQtEn DeN[!]

ZveZdA Ti Li Si ZveZdaTa ..
TogaVa ZaShTo Si Mi V kRakAtA???B
aBy NeKa Ti Se IzViNq PaK ZaBrAvi Da Se VpEcHaTlQ!!!

I`m barbie girl ..i сьм беC ькьL ..! няам wече шоT i3тече ..

Бъди sexy, без комплекси
да ти викат колко си сладка бебси,
но какъв човек си отговаряш
сладка съм и sexy, но baby ти какъв човек си...

мУмЧеНцА кРасИвИ с ПрИчЕшЦиЦи дИвИ,
иСкаМ вИ мОмЕнТаЛнО...
аЗ сЪм нЕщО фАтАлНо...
зА сЕКуНдА щЕ сЕ вЛюБиТе в мЕн
ОбАЧе щЕ сЕ пРеВърНеТе в пОрЕдНиЯ вЛюбЕн кРеТен...
аЗз сЪм ПрОфЕсИоНаЛнЪ КучкЪ и мОеТУ сЪрцЕ е буЧкЪ
РаЗтОпИлИ сЕ лЕдЪ сТаВъЪ тИ сЛадЪк сВеТъ...

уБиЧъМ дЪ уБиЧъМ...
уБиЧъМ с ПоГлЕд дЪ сЪблИчЪм...
уБиЧъМ сЪрЧиЦеТу тИ дЪ мАчКъМ...
уБиЧъ дЪ иСкЪм уТ вСичКу пУ мНоГо...у
БиЧъМ дЪ тЕ глЕдЪм сТроГу..
уБичЪM Дъ сЪм СекСи бЕз зАдрЪжКи...
уБиЧъМ в кРаКаТъ мИ дА сЪ сЪрЦаТъ мЪжКи...[!][!][][!]



пИсНа мИ уТ мУмИчЕнцЪ КуИт сЪ мИсЛяТ зЪ сЕксИ..
а всЪшНосТ сЪ пЪлНи с КумПлЕксИ..!
пИсНъ мИ дЪ кАзВаТе КолКо сТе уРигИнаЛни...
МилИчКи вИе вСиЧки пРосТу сТе БаНаЛнИ...
пИсНъ мИ уТ  нАдУтИ сМеШниЦи дЕт сЪ сНиМъТ сАму Пу кЪрЪнтИя и цИци...
с брИтОнчЕта тИп кАсКа с ФооНдИоТеН нАмАцЪн кАту мАсКа...
дАвЪм вИ СъВеТ Ут МеН.... нЯмЪ дЪ сПечЕлИтЕ мОмчЕ таКа и Зъ дЕн..!




БъДи С МоМчЕ За ДеН За ДвА..
Но НиКоГа Не КаЗвАй ""Да"" нА тЕзИ сЪщЕсТвА... :

АЗз сЪм сЛадКъ кАТу ШуКоЛаД фИнеТИ..
тИ бИеШ сКъПа нА кубЕтИ...
АзЗ сЪм сТиЛнО шАмПаНсКо тИ сИ еВтИнА рАкИя МаЦко...!!
аЗз сЪс ЛиМузИнЪ сЪ воЗъ пЪ тИ хОдИш бОсЪ..!
ТуГаВъ кФи пРетЕнцИи имъЪш кЪм мЕн..?
с мОя нИкуГъ нЯмЪ дЪ бЪдЕш и зЪ пулУвИн дЕн...!!!

ПоГлЕжДаМ КъМ ЗвЕзДиТе..и УсЕщаМ КаК СъС  съЛзи ПъЛнЯТ Ми Се ПаК ОчИтЕ!!!

ЖиВеЯ СеГа!
РаДвАм Се На ТоВа,КоЕтО ИмАм ДНеС И Се БоРя За ВсИчКо ОнОвА,КоЕтО ИсКаМ Да ИмАм УтРе!
Не Се ПрИтЕсНяВаМ,От ТоВа КаКвО МиСлЯт ХоРаТа За МеН,
ЗаЩоТо Те Са ДоСтАтЬчНо ЗаЕтИ Да Се ПрИтЕсНяВаТ КаКвО МиСлЯ Аз За ТяХ

аЗ зАпОчвАМ бАвНо КЪм ТеБЕ дА пОгЛЕжДам
ТяЛОтО тИ сЪС еНЕрГия ЗаРеЖдАМ
 тИ Ме ИсКАш Аз прОДЪлЖаМ Да Го СрЕщаМ
сТрАстНият Ти поглЕД вЪрХу СеБЕ сИ уСещаМ
аЗ тЕ иСкам И не мОГа Да ИЗбЯГаМ ОТ жЕлаНиеТО си И КъМ тЕБ аз ПосЯГам..

ОбИчАм Да сЭ сМэЯ нА хОрСкОтО нЭщАсТиЭ,
 в ВсЭкИ сПоР ВэиМаМ уЧаСтИэ`~
И КвО ш СтАнЭ АкО §ъМ нАдутА?]
Аэ СъЩо тРяБвА дА жИвЭя.
На ВсЭкИ Аэ щЭ бИя ШутА эАщОтО эА мЭн Э вАжнО сАмО дА дИвЕя!`~

Ти Си СлАдЪк КаТо ЩоКоЛаД, a Аз УмИрАм От ГлАд .
Да Си ОтХаПя Ли От ТеБ НеЗнАм .АмА ВсЪщНоСт МаЙ МаЙ ЦеЛиЯ Ще Те ИзЯм :*

ПоМнЯ КаК оТ ЩаСТиЕ ЗаБЛеСТяХ..
ИсКаХ аЗ Да Не СВъРшВа оНЗи ДеН,
ИсКаХ аЗ Да зНаМ чЕ оСТаВаШ Ти СъС МеН..
МиЛо МоЕ,Чуй Ме Ти СеГа..
иСкАм Да Ти КаЖа ТолКоВа мНоГо НеЩа..
ИсКаМ дА Ти КаЖа,Че За ТеБе уМиРаМ..и вС. ДаВаМ СаМо ТеБе Да иМаМ!!


Обичам те помни, в сърцето си ми ти.
Грешките ти ще прощавам и ти обещавам, че твоя винаги оставам!!!


Ти пак си плакала за него. Нали!
Не свивай устни от досада,
усмихвай се когато те боли,
защото понякога и щастието страда!


не обичах, защото не знаех как…обичах,
 но не ме обичаха.
Обичаха ме, но аз не обичах.
Сега ме обичат - знам как се обича, но ме е страх да обичам…

Сега е моят ред да съм жестока,
сега е моят ред да казвам “не”, да обвинявам и проклинам,
да мразя мъничко поне!
Сега е твоят ред да страдаш,
без време да си заминаваш,
на колене да ми се молиш,
и от любов да плачеш!
Сега е моят ред да те ударя,
сега е твоят ред да те боли,
 да гледаш как любовта догаря и тихо да шептиш ” прости “!
Сега нещата са различни, не са тъй както са били.
 Сега не аз те викам, но всичко свърши, разбери!

Аз зная, че всичко е илюзия,
аз зная, че всичко е съдба,
за всяка радост трябва щастие,
за всяко щастие борба,
за всяка песен трябва музика,
за всяка обич - две сърца!


boli me
puka li ti
lipsva6 mi
znae6 li
iskam te za men
a ti za6to ne si do men
varni se pri men i badi otkroven
kaji mi 4e me obi4a6
narani me
sajalqva6 li 4e go napravi
obi4am te
no na tebe ti e vse edno
i miss you

edno momi4e stoi v mraka
edno momi4e vse tebe 4aka
edno momi4e ostana bez me4tii vinovniq si ti
edno momi4e koeto nauspq da se spasi
to o6te pla4e
a ti si bil izmama
to iska obi4
a obi4 vsa6nost nqma ;[[[[




Тагове:   спомени,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: emo666
Категория: Тя и той
Прочетен: 348042
Постинги: 42
Коментари: 73
Гласове: 246
Архив
Блогрол